Comencem de nou

Davant la impossibilitat de continuar escrivint a l'antic bloc http://cadadiaunaconquesta.blogspot.com/ he decidit obrir aquest nou espai. L'anterior bloc va néixer arrel del meu treball de recerca sobre discapacitat física i accessibilitat. Ara la intenció es continuar amb aquesta temàtica però afegint artícles, enllaços i reflexions entorn de la tasca del treball social i els sus àmbits d'actuació.

lunes, 14 de febrero de 2011

St. Valentine's day

Res és important fins que Google no modifica la seva imatge per l'ocasió.
I aquí esta, aquest cop fen referencia a l'obra de l'artista nortamericà Robert Indiana.
M'agrada aquest detall per part de l'equip de Google de destacar fets importants modificant el logo original. Aconsegueixen despertar la curiositat en mig d'una tasca tan quotidiana com entrar al correu de bon matí... " a veure! a veure! de que es això?!"

google doodle valentines 2011

En dies com avui, quan la gent es veu invadida per un excés de tonteria i els mitjans de comunicació fan apunts -més- estúpids només tinc ganes de queixar-me. Sistema, passivitat, desviació, mass media... la humanitat en general em sembla un fracàs irrecuperable. Però que collons! Avui jo em proclamo reina d'aquesta humanitat "estupiditzada".
Voldria parlar del caire econòmic dels dies festius, de la relativitat d'aquest sentiment, de la globalització / imposició de festivitats, de les incoherències, dels rols, de primeres experiències, de religió...
Però després d'un any i mig d'estabilitat, d'experiències, d'acompanyament i d'amistat, no puc.
Em pujo al carro de la "moñeria" més i més tonta. (i contenta i molt feliç)



Aix...

1 comentario: